понеделник, 2 ноември 2009 г.

е-онщина

Си ибало мамата с тоз ток :)

2ри месец подред сметката за тока нормална, ама с +19 лв отгоре за нещо си...
Реших да погледна все пак за какво става дума и какво се оказва "Възстановяване на захранване (от електромер)". 2рия път реших все пак да попитам за кво иде реч и започва филма:

- на касата моля звъннете на ЕОН
- аз звънкам - там нищо не могат да направят по въпроса освен да ми регистрират обжалване на 19те лева...
- след 3 часа, мадама ми звънка по телефона и ми разказва надълго и нашироко как ми е спрян тока и че по нейни данни нямам ток. Аз я питам откъде на къде да си плащам за услуга която те така добронамерено ми предлагат, при положение че няма да я получа. И то за 2ри път.
Та жената дори ме изкара престъпник! Каза че неправомерно съм се включил и съм навъртял още един месец сметка.
Аджеба кво правим ???
Разговора завърши с люта караница + заплаха от ЕОН-ска страна за спиране на тока довечера + включване чаааааааааааааак утре в 12h месно време на въпросната услуга след плащане за което.

- а сега какво стана... Ми платих си глобата, не ми се кисне довечера на студено.
Звънах на комисията за защита на потребителя а те ме препратиха на ДКЕВР. Сега трябва да седна да напиша жалба срещу ЕОН. И евентуално след 1 месец може би ще имам някакъв резултат.

Направи си е ебало мамата. Спират ти тока - без да знаеш и разбереш. За което трябва да ми изпратят писмо най-малкото за да ме осведомят, а не да разбирам като си платя тока.

Реших да видя в сайта на еон за кво иде реч по въпроса. Цитирам:

5. Защо ми е начислена такса за възстановяване, след като електрозахранването до имота реално не е прекъсвано?
Когато клиент на компанията не заплати дължимите суми за електроенергия в установения за това срок, неговият обект на потребление се подава за прекъсване. Таксата за възстановяване се начислява в момента на включване в списъка за прекъсване и е дължима поради разходите за създаване на организацията за прекъсване. Събирането на просрочените вземания изисква допълнителни ресурси - служители, които осъществяват контрол, анализират, разработват и изпълняват цялата дейност. Поради големия брой клиенти за прекъсване и възстановяване е възможно някой все още да не е прекъснат, но това не означава, че не е предизвикал допълнителни разходи за компанията, тъй като фактическото спиране на електрозахранването на клиента е едва последната стъпка от процеса на изключване на неплатили клиенти.


И всичко се оказва законно. Значи ще плащаме за услуги, без дори да ги получаваме, защото имаме нужда ток.
Баси изнудването 2х19 кинта заради не нахранването на някаква си фирма. Икономическата криза си казва думата - Сметка +19 лв за да изкара заплатите си ЕОН. А народа гладен и пак пести ток защото няма пари да плаща.
Ми на такъв хал ще сме цял живот, докато не си напълнят гушите някой хора.
И после четеш изказвания и въпроси от сорта: Защо младите не стоят в България?

Ми ей ви отговорите господа.

Няма коментари: