вторник, 18 декември 2012 г.

Доставка до всяка точка на България от Великобритания


Искам да представя един сайт през който си доставям покупките от Англия и Германия.
Въпросния сайт е Pazaruvam.co.uk, а след НГ ще пуснат и Pazaruvam.de.

Как става пазаруването?
Много просто - аз си пазарувам в ebay, дават ми адрес към който насочвам пратките си. Когато пристигнат в Лондон или в Франкфурт в моя профил където са всичките ми заявки се променя статуса и виждам че е пристигнала и се очаква да ми бъде изпратена.Когато пристигне в София също ми се отбелязва и знам че на следващия ден ще бъде при мен пратката ми.

Защо препоръчвам?
За пръв път от пазаруването си от острова, аз получавам пратките си навреме в обещаните срокове. Отбелязани и сменящи статусите си в моя профил. И си пристигат добре опаковани и със стикери на които мога да прочета какво има в пакета. Не ми се налага да разкъсвам опаковки и да гледам вътре какво има. От 2 месеца ползвам услугите на сайта и нито веднъж не ми се е налагало да питам някой или да се обаждам на някой за да ми дадат информация.


Цени?
В сайта са публикувани тарифите за доставка. Смятам че цените нито са МНОГО ВИСОКИ, нито много ниски. Защото? Просто е - ако си направя доставка с DHL от UK до BG със същото качество на услугата, цената е поне 2пъти по висока. А ако използвам ценовите доставчици от UK или ще ми се загуби пратка, или ще навъртя повече телефонна сметка отколкото ще платя за доставка или ще дойде след месец.


Защо избрах по-скъпото решение?
Много лесен отговор :) не искам да ми се разпечатват пратките, да бъдат смачкани, мръсни или натрошени. Имам над 500 покупки от ebay и съм видял страшно много неща които са ме фрапирали. Смятам че малко по високата цена ми гарантира качества и спокойствие. Спокойно мога да си купя китайска ваза, без да се замислям дали ще дойде на парчета или дали изобщо ще дойде при мен :)

Няма коментари: